Biggest Loser-finaal!

Kollar på Biggest Loser och min haka ligger i mitt knä typ. JÄVLAR VAD DE HAR GÅTT NER!! Vinnaren, Karl-Fredrik hade gått ner 75 kilo! 75 KILO!!!! Det är SÅ sjukt! Alla gamla deltagarna kom in och visade upp sig och deltagare som åkte ut rätt tidigt ur programmet och därmed gått ner i vikt på egen hand hade gått ner typ 30 kilo! Förstå det!! Så jävulskt inspirerande och underbart att se deras resultat. Vilka kämpar! Å tvillingbrudarna var så jävla snygga :)
Jag känner mig rätt nöjd med mig själv också. Har piskat igång 25 spinnare ikväll på Södra stn och de var så jävla grymma! Det är så kul att vicka lite, komma utanför sin trygga zon och kolla in lite andra center. Petat i mig en god röra av tonfisk, keso, kvarg, kikärtor, cashews, avokado, morötter å örtsalt♥ Mina ögon e blodsprängda och jag e trött som ett as. Haha monday bloody monday!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0