Vååren hallååå

Färgglada tända ljus i kandelabern. Mamma kommer över på ett spontanryck och lunchar med mig och tar hem det andra soffbordet. Woho då kan jag äntligen välkomna in det nya :D
Jag är så jävulskt pysselsugen!! Vill att det ska bli varmt och soligt så jag kan fixa balkongen. Olja trallen och möblerna, köpa växter och fixa tillbaka min växthörna. Så massa solrosor, den här sommaren ska det faan komma upp fler än en svag rackare som gav upp livet i slutet av sommaren och krossade mitt hjärta. Ställa ut min stora ljushållare och ha tända ljus på vindstilla kvällar. Fixa nån mysig ljusslinga. Mja..önskelistan är lång. Snart tänkte jag faxit slänga ut en önskelista för jag fyller år snart! Eller ja. Om en månad. Men förberedelse behövs alltid :)
Söndag - enjoy it!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0