Mitt fina bord

Åh köpte ett såå fint soffbord igår! Fyndade det på Myrornas i Skärholmen. Lite 1800-tals inspirerat..
Älskar det!! Det var det första jag såg när vi gick ner till möbelavdelningen. Kärlek vid första ögonkastet! Kånkade hem det på tuben och bussen eftersom Josse tydligen bestämt sig för att inte bo nära mig :)
Tänkte att jag ska slipa det lite, olja det, kanske betsa, vill ha det liite mörkare. Ser lite fjuttigt ut efter att ha bytt ut borden. Nu blev det mer plats woho! Men vart fan gör man av grejerna man har lagt på det gamla stora bordet?!
Vi är iaf nöjda, jag och bordet. Vi tog oss hem så gott det gick. På fyran träffa vi ett glatt par som hade en krukväxt som dem prydde mitt bord med, medan vi åkte över Västerbron. Det gillade vi. Jag å mitt bord.


Kommentarer
Pauo

Sjukt fint ju! :D jag måste komma och kolla hur det ser ut irl! NAJS!

2010-03-27 @ 14:51:30
URL: http://paulinalovfelt.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0