Upsidedown, boy you turn me, insideout.

Alltså. Ibland förstår jag inte hur jag funkar. Faktiskt. Jag undrar hur man kan ändra humör på en handvändning. Det är sjukt. Jag kan vakna med grym energi, se att det är sol, dra upp en seg karl, mumsa i sig gott äppelbröd(som jag bakat, det sjuuukt godaste jag gjort NÅNSIN!!), varmt och gött, surpla i sig en god kopp blodapelsin-te, komma på att man har bråttom till tåget, jallajalla, bli stressirriterad å lack, skärpa till sig och bli glad, det braiga humöret håller i sig relativt, kommer ut i sköna solen, blir på dåligt humör, som att luften går ur helt - trots underbart väder och varm luft. Visst är det knäppt. Och nu har det hållt i sig. Jävla bajs. Ska värma lite soppa från igår och glo på nån film/serie medan solen skiner underbart in genom mina solrosklädda gardiner. Jävligt ironiskt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0