Björnsömn

Inatt var en sån där natt som man sover helt sjukt djupt och drömmer en massa konstiga grejer. Och jag sov läänge..klockan ringde massa gånger men jag snoozade om och om igen. Nu är jag äntligen uppe och har käkat frulle å dricker lite lime te. Snart är det lunchspinning och core för fridhemsborna.
Kollar runt på olika sidor efter antika kistor. Alltså, vad är grejen, de fina på tradera finns i typ Piteå, Jönköping å massa andra städer. Jag lovar, när jag hittar drömkistan kommer den finnas i Kiruna. Ja, nä men jag tar tåget! Strax där råå, sätt på te så länge!
Hm.
Och så var det det här med soffor. Mm, vill ha en gosig bäddsoffa. För att göra det praktiskt liksom. Råkade då gå in på tradera och hittade en helt underbar röd soffa med divan för 8000:-. Ja, nej men jag rensar sparkontot så ses vi.
Hm.
Aja, nu ska jag dra i mig en Berocca och på med träningskläderna! Spinningtajm :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0