Veckans träning jö!

Juste, höll på att glömma träningen från förra veckan. Herreminget. Vet att jag börjat knappa på inlägget men sen gett upp. Kanske för att jag inte kom ihåg vad jag tränat? Eller för att jag tränat lite? Haha...
Måndag: (minns ej? typ promenad eller spinning eller nåt..?)
Tisdag: egen klass, cykel + core 60 min
Onsdag: fortsättningsyoga 75 min
Torsdag: morgonpromenad ca 45 min
Fredag: axlar + egen klass, 45 min cykel
Lördag: yoga 55 min
Söndag: långpromenad ca 60 min, bodypump 55 min
Mina ben är för övrigt heelt döda efter bodypumpen från söndan. Herreminget. Har tränat två ggr sen dess för att bli varm och få stretcha om benen. Har inte hjälpt. Men det är en skön känsla av hårt arbete. Benen har legat i lä lite för länge nu :)
Nånstans här har jag tränat ryggen. Vet ej vilken dag det var. Knäppt..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0