Stress

Kopp te och skön yogameditations-musik i bakgrunden. Är så jävla uppe i varv och stressad just nu. Vet ej varför eller vad fan det är frågan om. Har en del grejer planerade men det fyller upp min hjärna till bristningsgränsen och jag vill bara lägga mig under täcket och somna om. Ser fram emot lördag iaf. Skrattstock. Det ska bli fint väder och det kommer nog bli överfullt där..woho! Jag har en ny haircut. Jävligt najs. Jag är redo för sommar och rose och lite garv. På lördag alltså. Imorn blir det stress, klass på Gärdet, stress, jobb på Carlings, eventuellt stress efter?
ÅÅhhejjåhåååå....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0