Knäpp

Fyller hjärnan med Robyn och sipprar på ännu en kopp te. Ska man dra ner arslet till gymmet och pressa ryggen lite? Bläddrar lite i Fitness Magazine för inspiration och varierande övningar.
Men fattar inte, varför kan jag inte sova ordentligt?? Tänker hela tiden att jag ska gå och lägga mig tidigt så jag kan gå upp tidigare och träna. Just nu längtar jag bara till Öland. Vill att det ska vara juli och dags att åka NUNUNU! Bara packa ner konserverna och harembrallerna, alkoholen och dra och njuta av sol eller åska och blixt i ett tält. Vad det än blir så blir det underbart.
Öland -07
Schitzofrent inlägg. Men det är vad som rullar runt i skallen. Kanske därför jag inte kan sova månntro?
Puss.


Kommentarer
kinapuffen

öland roots alltså...

2010-06-13 @ 08:25:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0