Solig onsdag!

Fyfan vilken fin morgon! Vaknade iofs med ett ryck men då hoppade jag upp och tog en morronpromenix. Ska styra upp mig å möta mammsen för lite käääk. Nu kör jag fan en dag i taget och eftersom jag hade en grym kväll igår så ska den här dagen bli bra! Eller hur? Och så kommer jag ju ha Yamiii i typ två veckor och det ska bli UNDERJÄVLABART! Hihi. Vi inviger med att hon får sitta och uttråkas på jobbet haha...
Nu har jag stekt på balkongen i typ 1,5 timme och jag börjar ana linjer=röda, så måste dyka in i duschen så det inte blir värre. Vi ska ju fan luncha på NK, där får man väl bara vara brun och ha stora rattar för att smälta in?
Söta jävlar ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0