Skrattstock!

Ja fyfan. Igår var kul! Skrattstock för hela slanten! Jag tog med rosé, filt, tjocktröja, champagneglas och ett glatt humör (som avtog på kvällen...ehum.)
Egentligen var det för kallt med klänning men ibland måste man
ju bara inviga dem!
Det hände lite olyckor..
Men Johan och Daniel tog hand om varann.
Jag tyckte det var skoj men Adam var skeptisk.
Victor och Sinta hade kul i alla fall. Det var ju bra!
Kvällen slutade väl inte som jag planerat men skitsamma. Min hjärna har kokat
över den här veckan. Nu slänger vi den åt helvete och låter det bli måndag igen så
jag får vara ledig, tjohej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0