Regn

Skönt med regn. Ja faktiskt! När vädret är lite skit så är det ju jävligt okej att vara lite down. Man får liksom det. Är det sol så är det fy skam att sitta inne eller tänka en enda negativ tanke. Nej tacka vet jag lite regn då och då. Och fyfan vad svårt det var att gå upp imorse. Snoozade och drömde vidare halvvaken i en timme. Var helt mör! Kan ha varit av allt bubbel och vin igår. Eller den där sista ölen? Aja, trevlig student för kära kussen iaf.

Gosar in mig i filten lite extra och sippar liite mer på blodapelsinteet. Snart dags att fixa sig och gå på begravning för Allan. Kommer bli en vacker begravning med många tårar tror jag. Men det vi måste ha i åtanke är att han fick gå bort på det bästa sättet, utan långdragen smärta och med sina nära runt om sig. Det är värdefullt och det är precis det här som kommer ge honom frid där han är nu ♥
Tack för mig.


Kommentarer
Pauo

Fint Kakan, tack för att du var med! Han såg dej nog och blev glad!

Vi andra uppskattade det, framförallt jag! <3

2010-06-12 @ 12:20:49
URL: http://paulinalovfelt.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0