Onsday

Fan har sovit som en stock inatt. Snoozade om och vaknade för ett par timmar sen. Yama hoppade upp och morgongosade i sängen med mig! Wiiie! Snart är det midsommar, helg, sen nåra timmar jobb sen är det landet som gäller!! GE MIG LANDETLUFTEN NUUU!
Igår hade jag en mysig dag i solen med en liten tur till Filippa på Lilla Essingen först där vi stekte och käkade sushi och snacka lite skit. Sen åkte jag hem, laddade batterierna, åkte till Solna och träffade Linda med världens goaste Zarah. Hon är så underbar!!! Har massa fina kort på henne men vill inte lägga upp utan att kolla med Linda..
Nu ska vi ut på promenix sen blire väl lite stek i Rålis månntro.
Have a nice sunny day♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0