Midsummer!

Midsommar rå! Naaaajs. Pissvarmt ute. Yama ligger typ under skohyllan för att överleva. En annan ligger som en snarkande hög i sängen. En annan hoppade upp ur sängen, gjorde äggmacka, planterade lite kryddor och fixade på balkongen. Eftersom det ändå inte e nån action här så tänkte jag ta en springtur när mackan lagt sig tillrätta i  magen. Sen bär det av till Enskede. Mysigt! Alltså minns den här dagen nu, kära vänner. MINNS DEN HÄR DAGEN! Det är soool på midsommar. SOL! OCH VARMT! Herreminget. Vet inte huuuur många bilder som finns hos päronen där vi suttit och huttrat under ett partytält med fleecetröjor och grejer på oss. Men det här, det är midsommar. Jag ska fota en jäla massa idag. Två goa ungar och en liten Yami måste man ju fota in action :)

Trevlig midsommar everyone!


Så som mina midsommar brukar se ut


Kommentarer
Pauo

Fyfan va mysigt! Jag saknarn Yama som fan, men det är ju li semester! Hoppas ni mår bra och njuder! <3

2010-06-26 @ 03:28:20
URL: http://paulinalovfelt.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0