Måndagsmodet!

Ååh när jag behöver lite extrapepp för träning så går jag in på lite träningsbloggar. Då kliar det i benen och jag vill bara ut ut och typ springa, ner ner till källargymmet och pumpa eller svettas på en ashtangayoga-klass! ÄLSKAR DET♥
Medans min goda omelett sakta men säkert smälter ner i magen så laddar jag upp för ashtangayoga om 45 min typ. Har ätit alldeles för tätt inpå men shit the same. Har njutit av att vara ledig och inte stressa runt. Åkte förbi Paousan en sväng och det diskuterades och planerades Öland Roots. TAGGNINGEN ÄR HÄR FÖR ATT STANNA! ↓
Öland roots -06
Året då Emma var så jäävla snygg i håret och
vi åt sojakorv och kikärtor tills vi storknade och
USCB Allstars uppträde och jag blev kär
och Emma smygfotade underbara
Lasse Fabel




Kommentarer
Josefine

taack :D



oooh, coolt! du skulle kommit! var grymt!

2010-06-07 @ 20:24:59
URL: http://pinksnow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0