Hemma.

Hemma och huvudet är fyllt och uttröttat.
Veckan har varit vacker, avkopplande, solig, jordgubbig, och härlig. Jag har tom dragit med mig mor till badplatsen och hon var minsann snabbare än mig ner i vattnet. Skämmigt Karin. Petter och jag såg Glesbygd´n och vandrade ner till havet och grillade spett och torsk och gosade med Yama och bastade så det rann koda och immade igen i den gamla bastustugan. Kollade in antikhandlare och jag köpte en amerikansk koffert, en fin hylla jag suktat efter sen förra året, fina reklamskyltar och lite smått. Åt lunch på KnappKarlsson och jag drack faktiskt en Red Stripe medan solen gick ner över vattnet.
Mycket fint. Jag kände känslan i magen på bussen på väg hem. Vill åka ut igen och ligga på gräsmattan och ha solstrålar på mig. Vill ligga där igen och skita i mobilen, facebook, mail, blogg(okej egentligen inte hihi), jobb och allt som hör vardagen till. Nu är jag hemkommen och vardagen är inte sig lik alls. Jag vill ha förändringar och hoppas att jag inte fastnar i samma hjulspår igen bara. Awell. Jag hade ju iaf fått ett par jordgubbar på min jordgubbsplanta som dessutom var jäla goda :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0