Träningstider

Nu sprack himlen upp och solen kom fram! Gött! Perfekt tid för mig att åka å köra ett pass då! HAHA.
Okej, fan vad träningen har rullat på. Igår, två spinningpass och ett corepass. CHECK! Idag, en powerwalk, ett ryggpass och en spinningklass CHECK (snart..)! Jag har laddat upp med massa pasta. Ja, jag åt lunch nu. Kom aldrig upp ur soffan. Kom däremot upp ur sängen, gick till soffan och där hamnade jag. Men det kändes bra att ringa och väcka 2 personer klockan tolv. Då ere ju lugnt, andra är värre än mig :)
Okej dusch nu! Även om jag ska träna snart igen så har jag ingen lust att lukta sur svett för det. Det kan jag göra efter spinningen ;)
Shit vad mycket träningsbabbel. Men det är vad som sker just nu. Segt väder = träning!
Puss & kläm!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0