Tjingeling!

Har precis tagit en promenad. Går ju inte att motionera på nåt sätt när det är så här sjukt varmt. Det går tidigt på morgonen och det går på kvällen. Men om man inte kan sova på natten pga värmen och jag kan inte träna om jag sovit dåligt så är det bara kvällen som återstår då haha.
Nu har jag packat ur Gotland och nu ska jag packa i Öland. Åh vad jag längtar! Öland Roots är höjdpunkten på året och nu är vi bara några timmar ifrån bilresan neer :D Vädret ska bli gött och sällskapet är najs som alltid, artisterna är bra och det e slutsålt i år igen! Sinnes. Ja nu ska jag fortsätta packa. Malin kommer hit vid halv tolv eller nåt så ska hon få lite á la Kakan-käk sen måste vi typ sova. Ska kolla statusen på Paousan också. Gissar jag rätt så står hon och velar mellan olika blommiga klänningar eller proppat ner fööör mycket kläder så hon står och kliar sig i huvet när jag ringer. Får se..
lite snygga damer från förra året..


Hejsvej så länge :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0