Nu är Sziget näära!!!

Är hemma och svänger igen. Petat i mig lite före tränings-mat. Nu har vi bokat tåg till Sziget!! AMAGADD!! Nu är det officiellt! VI SKA TILL BUDAPEST OCH RÖJA ARSLENA AV OSS!
Vi fick hjälp av en snäll gubbe på Sj-center och vi bytte dagar och velade fram och tillbaka och grävde fram billigaste priset, "skitsamma, vi kan sitta på varandra eller sitta och sova", och till slut kom vi fram till ett slutgiltigt tågschema. Vi kommer dessutom få några timmar i Berlin, både dit och hem. Min kropp och min plånbok kommer ju vara ledsna ett tag efter, men det gör inget. Det är det värt.
Nu ska jag köra bodypump så benen svider! Tjingeling badring!

Vi har redan värmt upp..!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0