Mondayworker

Då var det måndag och man var en vanlig jobbare. Känns lite ovant men då vet man att pengarna rullar in! Det behövs när man precis överfört pengarna för tågbiljetten till Sziget. Aj sa plånboken. Jobbar jag inte i butiken så har jag klasser. Ibland tom två på samma dag. Det är hårt. Men jag tycker det är jävligt kul att packa upp träningsväskan, hänga upp lökkläderna och packa om nästa dag igen. Det är där jag bor. I den där svettiga väskan. Under svettoppen och fotsvettsskorna.
Apropå träning så ska jag slänga upp veckans träning nu, för förra veckan var jag ju hemma hela veckan och tränade på igen. Ja och så hade jag klasser så klart! Idag blev fanimej inget gjort, men funderar på en långpromenad ikväll efter stängning. Måste bah se till att jag har med mig bra käk till jobbet då..
Hejsvej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0