Hemma från allt..

Jahappsii. Hemma från Öland Roots och Gotland och allt skoj. Faaan. Vill göra mer. Vill inte jobba. Ibland tänker jag att man ska hoppa på ett flyg och kasta ut mobilen från den och bara hamna där man hamnar med planet och sen bara leva och andas. Sen får alla bara gilla läget och jag vill inte bry mig ett skit. Det skulle vara nåt!

Det har varit en mysig dag i dag iaf med träning, häng i vinterviken och hemmapyssel med mamma och sushi som vanligt och sen kom pappa och överraskade och tittade på Allsång på skansen när jag och mamma klippte och fixade. Måste natten komma?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0