För det är bara regn hos mig...eller?

Det är rätt skönt med regn faktiskt. Nej, men faktiskt! Man har en andlednig att faktiskt bara sitta inne och mysa under en filt med en kopp te. Jag ska iofs pyssla om en lite snuvig karl men d e oxå mysigt.

Försöker pussla ihop en spinningklass till imon. Kommer bli jävligt dåligt tror jag haha. Har inte övat in nån musik alls och ska bara skriva upp allt och hoppas att taktkänslan sitter i kroppen när man är på 85 % av sin maxpuls och flåsar som en hund medan första raden blir blinda av mitt sprutande svett i deras ögon.

Mina päron är på landet och av någon anledning är jag lite avis och skulle mest av allt också vilja vara där. Men varför? När det är dåligt väder har man ju INGET att göra där ute. Kanske är därför då. Att bara ligga i soffan och läsa, höra regnsmattret mot rutan, tända en brasa, dricka alla sorters te man har med sig, laga en mustig soppa, basta. ÅH GE MIG EN LEDIG HELG! Nu ska jag syyynda mig! Hejsvej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0