Wednesday

Shit vad mycket bra grejer jag har fått gjort idag! Det har varit en riktig tagit-tag-i-sysslor-dag! Jag brukar vara så jäääävulsk seg på att komma iväg å börja nångång men idag så körde jag på bah! Grömt bra.
Brallorna e inlämnade och uppsydda, granen är utkastad och julen nerpackad, dammsugarn gråter för att jag fördärvat den med allt granbarr, jag har fått ihop mina gamla hörlurar och fixat ny mp3. Så jävla bra kariiiiiiin!
Sitter med tända ljus under en filt och försöker hålla ögonen öppna. Svennis har precis left the building efter spinning och god middag plus lite gött naturgodis. Work imon + hämta ut brallerna så att jag äntligen kan använda dem ordentligt utan att vika upp dem och trampa sönder skit´n!! :)
HEYSVEY


Kommentarer
Mor

Ska bli kul att se byxorna. Visst är det skönt att få grejer gjorda. Du kommer väl ihåg Immas att-göra-listor. Det bästa han vet!!!!!!

2010-01-14 @ 21:10:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0