Tråktråktråk

En seeeg söndag kväll. Vet ej alltså. Rastlös och såå. Det är nu man ska göra något vettigt med sin tid, när man inte har nåt att göra och är uttråkad. Jag fixar en SL-resegaranti. Jippie. Kollar kontot och lägger undan extra sparpengar. Jippie. Leta fram gamla presentkort och kolla om jag klantat mig och de gick ut 31 dec -09. Jippie(har ej gjort men jippie att jag försöker börja).
Varit en mysig dag. Varit med mor och frusit ihjäl ute. Köpte två dojjer på SNS (:
Min mor är bäst för övrigt ♥
Spexar på midsommar. Hihi



Kommentarer
Mor

Roligt att vara bäst...... Du är inte så dum du heller. Snygga skor blev det också. Massor med pussar!!!!

2010-01-04 @ 11:00:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0