Svampbobkakan

Ikväll har jag knåpat ihop en svamprisotto genom att använda fantasin och två helt olika random recept på nätet. Det blev faxit gott! Mumsade i mig den tillsammans med Victor, Johan och Sven. När Victor och Johan kom, tittade Victor in i köket,  hejjar, tittar på maten och säger; "men, jag som inte käkar svamp.."JAHA. Viktigaste ingrediensen liksom. God sallad & morötter med ett stulet recept på hemmagjord gucca.
Det är flummigt, även om man fyller sin tillvaro med sysslor, människor och grejer så kan jag få en känsla av att det rinner ut i sanden så småningom iaf, att man känner sig ännu ensammare efter. Hm. Aja. Whatävär.
Avslutar den här dagen med en bild på snygga Miss Li. Synd att hon inte vann den där Grammis-micken eller vad det var utan uttjatade Winterdäck som aaaldriiig nååånssiiiin fått ett pris fick det. Öppna ögonen och släpp in en nytänkande begåvad tjej som dessutom jobbar häcken av sig och levererar grymt bra everyfuckingshow. Ledsen. Men ja, Winnerbäck är duktig och visst ska han väl ha ett pris å blabla men jag kan inte låta bli att tycka att han är en återanvänd Ulf Lundell-copy.
Gonatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0