Skitfan.

Jävla skit också. Det blev en sån där kväll. En sån kväll jag inte kan sova. Huvet snurrar som en jävla fylla och ögonen går inte att stänga. Jag ligger och tittar ut i beckmörker.
Det blev även en sån kväll där jag önskar att jag kunde skriva PRECIS det jag känner och tänker. Men inte fan går det. FInns nån som blir upprörd, nån som inte bryr sig, nån som bryr sig jävligt mkt, nån som klickar vidare, nån som himlar med ögonen, nån vars mage vrids om, någon som förvånas, nån som blir ledsen och nån som blir arg.
Pallar inte det.
Hoppas alla tankar å skit ger sig snart. Så man får sova nånting innan man ska upp om några timmar, öppna en butik, le och låtsas som att det regnar. Jipie.
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0