Prutt!

Mor har precis gått och vi har haft en myskväll med sushi, film och godis, popcorn, chirre & dirre. Asmys! Såg Mammut, har velat se den skitlänge men inte blivit av. Men hallå...vad var grejen med filmen? Okej, Lucas Modysson e ju one of a kind och jag har tyckt om hans andra filmer men den här filmen var lite..seg. Följde väl knappt någon dramaturgi överhuvudtaget? Jag och mamma tittade på varandra efter varje scen och undrade när det skulle hända något. Så fort några kramades trodde jag att någon skulle dra en kniv, eller när ett barn var med i nån scen trodde jag att den skulle bli slagen, eller när de sitter i ett hus så trodde jag taket skulle rasa in. Ja ni fattar. ACTION! VÅLD! Det hände inget sånt direkt, lr ja lite. Typ 10 minuter innan filmen slutade. Och nej, sura inte, jag har verkligen inte avslöjat slutet, denna film kan ni ta en powernap under och vakna upp lagom till sista kvarten :)
I övrigt var den helt okej. Lite annorlunda. Men som sagt, det är ju Lukas Modysson.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0