Plötsligt händer det...

YES!
Sätta-upp-lappa-i-tvättstugan-kulturen har äntligen anlänt till min tvättsuga! Som jag har väntat!! Det är en lite annorlunda form än den vanliga lappuppsättningen men aja, tanken som räknas..Det finns en sysslolös pensionär (antar jag att d är..) i mitt hus som tar varje, alltså VARJE tvätttid på söndagkvällarna i 2 månader framåt. Så fort de sätter upp ett nytt schema så springer han ner till källaren med pennan i högsta hugg och paxar varje söndagskväll. Det har tydligen blivit ett irrationsmoment för mina grannar eftersom någon har skrivit rakt över hela bokningsschemat "SLUTA TA ALLA SÖNDAGAR!!!". Det nämns inga namn, därför kategoriseras det som det perfekta "lappar-i-tvättstugan-ilskan".
Söndagsboven verkar känna sig träffad. 2 söndagskvällar i februari är lediga. Så, grannar vad väntar ni på!? HAFFA!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0