Natt.

Vet inte riktigt vad jag sysslar med. Kan inte sova. Kom precis hem från Sven. Haft en najs kväll, knappt druckit nåt, bara snacka skit, lyssnat på musik å hängt. Medan de funderade på att dra vidare eller basta så lunkade jag hemåt. Öppning imorn. Eller ja, idag. Suck. Så här sitter jag, kan inte sova, inte trött alls. Äter lite kakor och tittade på tv tills den där färgglada/svartvita klockan kom fram och pep tills jag höll på att slita av mig håret.
På tisdag lämnar Sven landet. Tråkigt. Känns inge kul att en till viktig person i mitt liv försvinner..
Aja, ska gräva ner mig under täcket (som jag iofs redan ligger under i soffan) i sängen och tvinga mig själv att sova. Det går väl om man tänker att man SKA sova? Det borde det. Tankekraft liksom!
Godnatt.


Kommentarer
Pauo

Sötnöt! Kul att du gillade linnet!

Här damp de in mer och mer folk igår och slutade i fest.. haha.. Edward sa att vi lät på bra! ;)

Vad gör du ikväll? Puss

2010-01-23 @ 17:45:41
URL: http://paulinalovfelt.blogspot.com
Petter

Du saknar nog mig i sängen, därför du inte kan sova :)

2010-01-23 @ 19:37:02
URL: http://hiphopfighter.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0