Lustiga snorisar d finns...

Alltså, idag när jag var vid västerbroplan å vandrade med Nikita så vad det en lite snoris utanför skolan där som stod med sina killkompisar å va skitball, drog upp hängbrallerna, slängde iväg en loska, kramade en stor snöboll och sulade den på bussen när den åkte förbi. Så gick vi förbi, då tittade han på oss och mjuknade till. Gick fram med lysande ögon och sa; eeh, får man klappa hunden? Ja, det får man väl, sa jag och så satte han sig ner och gosade med Nikita. Jag tror hon blev lika förvånad som jag..
HAHA


Kommentarer
Pauo

hahaha! Fyfan va skön!

2010-01-20 @ 00:50:57
URL: http://paulinalovfelt.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0