Lördak

Väntar på en tidsoptimist och har precis smällt i mig en 9 bitars sushi. MYMS!! Hoppas optimisten kom ihåg att köpa med lite mjölk så man kan göra vita ryssar. hihi..!
Försöker värma upp mina skinkor som e frysta med ett stycke filt och några stycken värmeljus. Hoppas det blir en trevlig kväll, jag känner iaf för att dra i mig ett par glas och titta på stjärnorna. Tänkte värma upp med ett glas rosé men tråkit å dricka by my self...har jättesvårt för att "smygstarta" med ett glas vin, blir typ bara trött av det. Men dricker jag det med någon så blir jag helt taggad. Skumt :)
Eftersom jag hoppas att min kära släkt läser min blogg (hur kan de inte göra det liksom...? ;) så passar jag på att gratta kusinen Crille till körkortet! Svinbra jobbat. Ratta ut till kungsholmen nu woho!


Kommentarer
Crille

Klart man hänger lite på din blogg Karin! ;) och ratta ut dit ska jag göra någon dag snart! :)

2010-01-17 @ 12:30:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0