Fredagskväll!

Har fyllt hjärnan med mer inspiration och fick ett grymt övertröttryck idag på jobbet, gjorde om heela butiken, det blev fan gött och fräscht.
Hamnat hemma, med en emma sovandes i soffan och en yama sovandes i puffen. Tröttkorvar. Emma fick ett matkoma. Tror jag det! Efter all sushi vi käkat. Lugn kväll trots att d e den första helgen på flera veckor som jag är ledig EN dag under helgen. Hah. Lite skrattretande :) Men jag orkar inte. Snorig och jävlig. Imorn ska jag vara med moder, vi ska till mommo och Yama ska med. Få lite liv i de dementa damerna och herrarna på boendet. Hihi. Tror att mommo kommer bli skitglad! Även om hon kommer fråga 3423 ggr vem Yama är. Och vilka jag och mamma är också. Hm.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0