Ehum.

haha. Petter sa en gång till mig att "du måste sluta skriva att du allti e så trött på bloggen", å han har faxit rätt. Han sa det tom för länge sen å jag känner att jag e där igen. Nätterna e tamefan sömnlösa. Just nu, efter att ha sovit bara ett par timmar inatt, jobbat, storhandlat mat, fikahängt med Emma så mår jag typ illa för att jag är så trött.
I övrigt ere jävligt givande att vara med Emma. Vene varför, hon är en inspirerande sak, å man blir jävligt sugen på så mkt efter man hängt med henne. Typ sugen att ta tag i saker, pyssla eller bara göra nåt radikalt. Vene. Jag tror i grund å botten att vi e rätt lika. That´s pretty much why.
Aja, hoppas ni som super ikväll har d trevligt. En annan kör tidig kväll med yoga imorn bitti. Pallar inte mycket mer asså. E sugen på ett varmt bad med ansiktsmask å peeling för hela kroppen men då skulle ja fan däcka i badkaret.
Ah, nu ska jag leta upp nåra presentkort jag inte vet vart de har tagit vägen.
Kram å kläm


Kommentarer
emma

Haha värsta reklamen för att få folk att vilja hänga med mig ;D

du e söt du lillkakan.



jag ser fram emot fredag!!

2010-01-24 @ 16:14:47
URL: http://emmalennholm.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0