Skitsöndag.

Har: Haft en jävla skitdag. Kanske bra att följande dagar består av bara jobb, och är jag ledig så innefattar dagen iaf av hundvakt eller klass. Men det mår jag ju iofs bra av..
Ska: Spendera kvällen under duntäcket med en kopp te och magont och klump i bröstet.
Hör: Nån jävla bajs Johan Falk-film på fyran.
Bär: Pjamasbraller, sönderklippt stor cartoon-tisha.
Vill: Må bra och att de jag bryr mig om ska må bra just nu. Just nu skulle jag vilja köra ett hårt pass på gymmet. Vill dessutom hitta en kapsäck med guldpengar så jag kan få resa.
Känner: Mig tom. Känslig. Nedstämd. Ensam.
Drömmer: Om ett miljöbyte till ett vackert land med vackra vyer, frisk luft och fuktigt gräs man kan springa på. Träning, ett lugn, leenden, kramar, nya människor, skratt, mysiga kvällar.


Kommentarer
P

:(

2010-01-18 @ 00:46:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0