Bad

Jahaaa. Här trodde jag att man bara skulle sitta hemma igår kväll å vara hederlig å nykter å dann. Men icke. Åkte ut på lite häng på Limrick med några gossar. Började liksom dricka vid halv tolv, ja men braaa, då mår man ju toppen på jobbet dagen efter Karin. Nä. Men det gick bra iaf. Har röjjt upp lite här, har börjat samla på smutsig disk tydligen, men nu är det fixat! Lagat god mat med stekta auberginebitar, sojafilé, ajvar, avokado, matvete å massa mumsmums. Precis vad jag behövde.
Nu ska jag hoppa ner i ett mysigt bad å köra ansiktsmask, peela kroppen till tända ljus och nåt najs å läsa. Fyfan, känner att jag behöver en liten rehab, ta hand om mig själv lite. Blivit för lite sömn, dålig mat och alkohol den här helgen. Ska bädda rent i sängen och gosa ner mig under täcket sen med film och te. Vem fan bryr sig om Johan Falk liksom?
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0