2010 då!

Jaa, hörreni. Då var det 2010. Nu måste jag öva och säga det och skriva det så det fastnar INNAN det blir 2011. Kul igår, helt lagom som jag tänkt mig. Dans och lagom mkt alkohol.
Vi åt middag här innan vi drog vidare på olika håll och då tyckte jag vi skulle nämna varsin sak som har varit bäst med 2009. Jag sa att jag fick min lägenhet det här året. Något bättre kan jag inte önska mig ju :)
Nu är det bakishäng för hela slanten i lyan. Jag somnade i en fotölj hos Sven och sabbade nacken och nu käkar jag chips i väntan på att Petter ska vakna till och vi ska köpa pizza. Hemskt, I KNOW. Inte likt mig. Men det är nyårsdagen, det är den dagen då det är okej at stoppa i sig massa skit eftersom hela landet ligger och är bakis idag, det är lugnt vi behöver inte dölja nåt. Då kan jag passa på att erkänna att jag åt lite choklad imorse oxå. Ih.
God fortsättning!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0