Yogatajm

Fyfan va najs å yoga igen! Har saknat det. Blev lunchspinning med bloggerskan Terese Alvén, kul att äntligen trilla in på hennes klass å se what the fuzz is alla about. Å det var en bra klass! Sen utfyllnadstid och 75 min fortsättningsyoga i Hornstull på kvällen. Ååh, inte nog med att jag älskar att ta bussen över till Hornstull, så vackert och titta över Smedsuddsbadets kvällsbelysning och Kungsholmens vackra byggnader och promenadstråk så älskar jag den lätt uppvärmda yogasalen på deras center. Sen blev det ett lyckohopp när jag hittade mitt favoritte i påsar på deras ICA, hihi.
Tonfisk med grillad paprika ligger i magen och gottar sig och nu ska jag dyka in i duschen och ta fram största koppen till det gooda gröna orient teet och peppa inför shapeklass (om 31 pers avbokar sig dvs..) på lunchen imon och centrumfest på kvällen. Wey.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0