American Idol

Ibland undrar jag vad fan det är frågan om!? I brist på annat vettigt att göra, glor jag på American Idol med en kopp äppelte och huvudvärk. Och jag undrar, vem FAN satte dit Viktoria Beckham? Vad har hon för experterfarenhet med musik och sång. Och ja, jag älskade Spice Girls som vilken fanatisk 10-årig tjej med flätor som helst MEN, Viktoria var ju inte direkt sångfågeln i det bandet. Hon struttade ju mest runt i Chanelklänningar med ett stelt ansikte.
Det ansiktet är kvar och sitter just nu i American Idol-juryn. Konstigt nog. Hon var så mejkad och kunde inte göra en min, hon ler ju aldrig och nu studerar hon bara varje person som gör audition och lägger kommentarer som " you´ve got a nice little voice there" eller "I really like your outfit, i like you!". Ja. Ni hajjar. Så himla intressant vad kändisskap kan leverera för jobb i USA och England. Det är ju bara att kolla på Americas got talents jury, där Hasselhoff inte är nåt annat än en alkoholiserad, avdankad sexikon som käkar pizza från golvet på fyllan och Sharon som bara ääälskar aallaaa bidrag och lyfter alla småungarna som deltar till skyarna för att vara snäll, när deras päron drillar dem stenhårt bakom kulisserna innan uppträdandena som såklart inte visas.
Ja jag är bitter för att jag har tryckt i mig en hel påse Polly. Har du nåt problem med det!? Gott var det. Så det så.


Kommentarer
simone

haha roligt du skriver :D

2010-02-12 @ 00:39:54
URL: http://fattybom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0