Kick off

Fy fan vad mör man är i kroppen! Hemkommen från kick off me Sats i Globen. Värken i musklerna verkligen smyger sig på! Har duschat och lagt mig under täcket och jag börjar känna i armar, underarmar, vader, lår..haha. Ju mer man slappnar av desto mer börjar man känna av. Ja det var en rolig dag iaf, föreläsning, flera uppträdanden, smakprov, goodiebags, 3 klasser - 2 styrketräningsklasser och en akrobatisk yoga! Deet ni! Det var skitroligt och mkt lättare än jag trodde. Alla kan va en akrobat - bara man vill. Det fick vi lära oss :)

Jag älskar goodiebags! Och man brukar få så roliga prylar på de här kick offerna i påsarna, sponsrade bars, dextrosol, duschkräm, vattenflaska, drycker osv. Men i år blev jag lite besviken, bara massa reklamlappar, nån tidning och en satsmössa ungefär. Hm. Nä, klaga ska jag fan inte göra, jätterolig dag, grym lokal och roliga klasser. Det är bara det att jag älskar goodiebags så mkt, gillar å få massa smågrejer! Icke missnöjd iaf!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0