Torsdagmorgon

Vaknade med ett ryck imorse! Glömde bort att ställa klockan, vaktmästaren skulle komma förbi och fixa mina avlopp i badrummet. Han knackade på och jag flög upp i sängen, ryckte åt mig morronrocken, virade runt den (ut å in såklart..) å öppnade och där stod han med sugproppen i högsta hugg.
Frulle och ska möta Malin för en sista lunch innan hon lämnar landet i flera månader. Suck. Det blir alltid så konstigt, för när man träffar henne i hemmamiljö där man är så van att träffa henne så hamnar man i gamla mönster, man tar för givet att hon alltid ska finnas här. För det som egentligen händer är att hon åker iväg igen ett par dagar efter hela tiden, till Oslo fram och tillbaka har det väl varit på senaste. Aja, vi klämmer in en lunch innan jag ska jobba. Om hon nu ringer nångång.. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0