Inspirationsplank!

Sitter med en kopp te och funderar. Fan vad jag har hittat mycket inspirerande på senaste! Kläder, frisyrer, inredning, fotografier, tyger, smycken, mönster, färger, musik, matlagning, bakning, hundar. Det kliar av kreativitet i fingrarna! Jag är i modet att pilla på gitarren, skriva, fota, pyssla. Har hittat grymma bloggar som jag inte kan slita mig ifrån!
Sitter för tillfället och doppar chokladkakor i glas mjölk och funderar över vad för storkok jag ska göra imon. Funderar över vad jag ska göra för broscher och vad för grejer jag redan har hemma att starta med.

Fattar inte hur alla kan lägga upp 5235 st bilder på sin blogg!? Det tar 20 år att få upp EN för mig. Så inspirationsinlägget fortsätter....to be continued..!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0