Träningspepp!

Shit, har hamnt i värsta träningsperioden! Jag älskar det! Var uppe kl 06.00 imorse och gick på spinning. Svettades helt galet och hade sjukt mkt energi fast jag hade sovit lite för lite..Grönt te, ägg och smoothie senare så laddar jag om för shapeklass klockan tolv. Har lovat mig själv att gå på shape en gång i veckan minst. Så jag kommer in i programmet och märker förbättringarna.
Jag har köpt nya träningskläder, fått nya träningsskor från jobbet, klickar runt på Nikes hemsida där vi har lite rabatt, klickat hem billiga bars, laddar för nytt träningsprogram som börjar nästa vecka.
Nu jävlar!!!


Kommentarer
Mor

Hjälp, kan du få över lite på mig.

2010-02-24 @ 13:12:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0