Träning fifaan

Till ett försök att göra det här till en träningsblogg så måste jag då rätta föregående inlägg. Istället för shapeklassen vid lunch så blev det Bodypump på eftermiddan. Jag sov nämligen när lunchklassen var, oops :) men hallåå, jag var uppe sex för spinning, ge mig lite cred för det. Tack.

Bodypump e inte riktigt min favorit, gillar inte att köra skivstång heela tin. Men Isabelle var härlig som instruktör och jag kommer nog fan komma igen till henne. Frågan återstår då; räknas det här som att jag kört ett styrkepass den här veckan eller behöver jag gå på en shapeklass iaf innan veckan är slut om jag nu ska gå på en klass i veckan? Hihi. Klart jag ska!!!

Nu bubblar det i magen efter indiska middan. Bäst att gosa ner sig i Petters rena lakan och dricka te så blire nog najs.

Gunatt and farwell


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0