Om jag blir mamma...

...så har jag hittat de perfekta föräldrarna! De kom in en lugn dag på jobbet med sin lilla plutt och letade jeans. Och de var så jävla härliga!! Båda var snygga och fräscha och roliga, skämtade med varandra och log hela tiden och var charmiga, sympatiska. Killen var lång och snygg och hade skön surfarstil med baggyjeans och de peppade varandra och lilla plutten var glad och lugn hela tiden och förflyttades mellan mamma och pappa beroende på vem som prövade jeans. JAG ÄLSKADE DEM! Sånt mysigt förhållande vill jag också ha när jag skaffar barn. (eller så var det för att de köpte varsitt par jeans, vad vet jag liksom.)


Kommentarer
Petter

låter mysigt :)

2010-02-03 @ 00:07:01
URL: http://hiphopfighter.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0