LEDIG SÖÖÖNDAAAG!!!

Wohooo! Jag är ledig!! En söndag!!! När fan har det hänt senast!? :D Planen var att supa så in i helvete igår så man verkligen känner av den lediga söndan. Vetifan om jag gjorde det. Hade en skittrevli kväll hos Josse, hon hade sååå fin lägenhet. Hennes trämöbler var så underbara, jag ville sno me mig allt hem i adidasväskan. Vi funderade faktiskt över det, det spelar ju för fan ingen roll hur mkt man dricker, det händer liksom ingenting, man sitter som ett pucko efter 4 flarrer och 2 glas vin iaf. Det var kul iaf, slutade på söder utan utgång men med en sojatunnbrödrulle så jag klagar ej :)
Hade en mysig morron med herr P med varm choklad och äggmackor. Jag vet inte varför jag jagar söndagskänslan. Brukar känna den iaf på kvällen på nåt sätt även om jag jobbat på dagen. Nu ska jag mysa under täcket i soffan, öva in nya programmet för coren och ta en promenad eller nåt. Bläbblö.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0