Chokolaat

Jag har hamnat i nån bakperiod. Det e najs. Igår blev det havrekakor med russin, det var ju perfekt, för det var så få grejer som skulle i och allt hade jag hemma. Tacka vet jag att slippa gå 10 meter till affären. Palla. Idag satt jag och glodde runt  på alla möjliga receptsidor och tänkte att jag skulle satsa stort och göra en kladdkaka eller brownies (för det slog mig att jag inte får plats med en tallrik/stor form i mitt kylskåp, så det måste bli bitar av nåt...) eller kanske muffins eller varför inte en paj. Det slutade med cocos(neger?)bollar. Med kokos såklart, för pärlsocker är ju inget jag har hemma direkt.
Mina e finare, å mörkare, för i mina är det smält choklad i åsså :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0