Äppelkaka & äppelchai (?)

Mina händer luktar äppelkaka av mammas hudlotion. Vi åt middag hos dem ikväll, lax och bojlabäjs (vet inte hur de stavas så det kan lika gärna stå så där, ni vet nog vad jag menar iaf. d där grönsaksjiddret.). Johan och Ida anlände med en överraskning, bakade semlor! Skitsöta! Så där lagom små och goa var dem. Jävla duktiga dem e, men med ett sånt mysigt och rymligt kök som de har, så hade man nog fan förvandlats till Mat-Tina automatiskt.

Sitter och dricker Funlight - red apple chai. Jag vet, skum smak va!?
Vi fick den i goodiebagen från SATS kickoffen.
Nu ska jag klunka i mig lite till bah för att å glo på dumburken en stund.

Krya på dig Holger!


Kommentarer
Pauo

gu vicken fin bild!

2010-02-22 @ 17:54:37
URL: http://paulinalovfelt.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0