Tydligen jul

Jag hinner verkligen inte med. Hajar inte att det är jul på fredag. SÅ har jag väl säkert förut också. Men..i år missade jag när löven slog över till orange. Och nu sitter jag söndagen innan julafton och gruvar mig för att ta mig ut i snöstormen och köpa julklappar - för att jag missat att det är så lite tid kvar.
Det är en vecka med blandade känslor. Glad för onsdag och att Malin kommer hem till mig! Mysigt att det är jul på fredag! Underbart med snö till jul! Tråkigt att Paou åker iväg (egentligen hjärtkrossande men det kommer jag inse om några veckor.)
OCH NÄR SKA JAG HINNA FÅ UPP MIN JULGRAN SOM STÅR PÅ BALKONGEN!??


Fina julgranen förra julen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0