Nyår igen då

Då var det nyår. Det här året med!? Ja, varför inte? Idag lämnar jag hetsen och gör det jag känner för att göra. Vill inte stressa, vill inte köpa en massa grejer för att ordna en grym-perfekt-toppen-kväll. Vill bara vara. Det här är vilken dag som helst och 2011 är välkommet, men med lagom hets. Köpa dyr Sabis-delikatessmat och billigt mousserande men med trevligt sällskap. Det är allt som räknas. Ta hand om dig och ha en mysig kväll. Glöm inte att blev kvällen skit kan du göra om det nästa år :)
Nästa år önskar jag att alla jag bryr mig om mår bra och att silverfiskarna i mitt köksskåp ska försvinna.

Kärlek♥




Kommentarer
Pauo

Gott nytt år fina du! Hoppas du hade en skön kväll! Puss

2011-01-01 @ 15:03:17
URL: http://paulinalovfelt.blogspot.com/
Linda

Gått nytt år i efterskott :) Hoppas det nya året tillför dig lycka och mer träffar för oss :) Kram

2011-01-09 @ 12:57:39
URL: http://baduizm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0