Myssöndag

  1. Nu är min älskade gran uppe. Jag känner redan granlukten. Det är kärlek det ♥
Har varit en sjukt mysig söndag. Vaknade upp och åt mysfrukost till SATC-avsnitt, flörtade me mig Kiki en sväng längst "trendiga" Fridhemsgatan, blev nykär i Grandpa (som vanligt) och nya affären Awsome Rags brevid. Vi mysfikade på Vurma, uppkrupna med sockor och pratade högstadiekomplex. Vi skildes åt, jag köpte en liten julis till, sen kom jag hem, rev av lite ryggträning och spinning. Har gjort monstergod middag, klätt min gran och kollar lite på Day after tomorrow. Får sjukt ont i magen av såna filmer, borde inte se mer.
Har hunnit se (och höra haha) Paousi rätt mkt i helgen. Känns bra. Och jag kommer hinna se henne innan hon far. Och innan julafton måste jag försöka hinna göra tusen saker, framförallt innan onsdag för då kommer min Malin till mig!! Det var allt, tack för mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0