Kaoshuve

Allt snurrar runt-jävla-runt i huvudet på mig. Känslor som jag inte orkar ta på, skit som inte borde nystas upp. Jag trycker gärna ner allt i en låda och slänger ut från balkongen och hoppas nån mupp som ska till solariumet sparkar iväg den så en bil kör över den.
Lyssnar på Lenny Kravitz - Fly away på bussen och man önskar att vingarna trycks fram genom ryggen och tar en ut genom bussdörren, bort från skrikande ungar och blöta bussgolv. Så jag kan vara där uppe och titta ner på de små människorna som allt bara blir fel med, se på dem och vända ryggen till och skita i det. Låta dem SE att jag flyger iväg och inte ser dem. De är små för mig. Små. Små så in i helvete.
Sen kommer verkligheten tillbaka till en som en disktrasa i ansiktet. Jävlaskithelvete. Det är för mycket skit som kommer samtidigt och jag kan inte hantera det, inte sortera allt som studsar emot en.






Nu ska jag jag lägga mig i min säng som jag har inte har legat i på hela julhelgen. Mitt stora täcke är min bästa vän idag.


Kommentarer
Malin :)

Det blir snart bra igen... <3

2010-12-26 @ 23:43:58
Suzan

Hoppas att en ny dag och en ny vecka får dig på bättre humör!



Vad är det för pulsklocka du fick?

2010-12-27 @ 09:24:43
URL: http://www.ettdussinpannor.blogspot.com
Pauo

säg till när vi ska skypea och prata skit om världen! <3

2010-12-27 @ 17:51:32
URL: http://paulinalovfelt.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0